من زنده بودم اما....
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



 

 

من زنــــده بودم اما انگــــار مــــرده بودم

 

از بس كه روزهــــا را با شب شمــــرده بودم

 

يك عمــــر دور و تنهــــا، تنهـــا بجــــرم اين كه

 

او سرسپـــرده مي خواست ، من دل سپــــرده بودم

 

يك عمــــر مي شد آري در ذره اي بگنجــــم

 

از بـــس كه خويشتــــن را در خـــود فشــــرده بودم

 

در آن هواي دلگيــــر وقتـــي غــــروب مي شد

 

گويـــي بجـــاي خورشيـــد من زخـــم خـــورده بودم

 

وقتي غـــروب مي شـــد وقتـــي غـــروب مي شــد

 

كــــاش آن غــــروب هـــا را از يــــاد بــــرده بودم!

 

"محمد علی بهمنی"

 

 

دقیقا الان زنده هستم و عین مرده ها........خدایا دست نیازم سمت توئه...

 

کمکم کن



نظرات شما عزیزان:

pj
ساعت18:47---12 مرداد 1393
زیبا بود . ممنون . انشاءالله ک درست میشه .
پاسخ:مرسی ....انشاءالله


فاطمه
ساعت15:58---11 مرداد 1393
سلام آجی
ایشالا همه چی درست میشه محدثه

دلنما
همراه لحظه های شما
ما یه سایت خیلی خیلی عالی داریم خوشحال میشیم تو هم به جمع ما بیای محدثه . منتظر حضور گرمت هستیم
http://delnama.com
پاسخ:باشه عزیزم مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج